[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Dropline Gnome

From: nedman <nedman@linux.pl>
Date: Tue Sep 09 2003 - 12:51:13 CEST
[slacklist] Re: Dropline Gnome

Sawomir Jach wrote:

> nigdy nie pisałem że całe życie używam = slacka

Oj dobra, wiem. Mialo byc z usmieszkiem sarkastycznym. = Mój błąd.

> tak, wszystko jest ustawione

No wiec dropline-gnome powinien przemowic po = polsku.

> zainstalowałem wszystkie pakiety od razu

No i być powinno.

> nie czytasz mój drogi postów, i nie bardzo = rozumiesz o co mi chodzi.

Czytam i to uwaznie... tylko Ty nie potrafisz = przekazac tego o co Ci
chodzi. Chcesz miec czcionku. Spoko. Masz je. = Zainstalowales. Mozilla
z dropline ma je. Czcionki na pulpicie powinny byc = wygładzone, podobnie
w menu i wszedzie gdzie aplikacje na to pozwalaja. = Nie masz? No to
problem tkwi w czyms innym. Konfiguracja XFree, = problem z karta
graficzna. Inne rozwiazanie: jest takie narzedzie w = gnome. Font set czy
jakos tak. Jest gdzies w ustawieniach w menu. Tam = mozna sobie wybrac
czcionki. Jak nie dziala, to cos jest = popiep%%%*&^.

--
.-----.-----.--|  | -- [ Marcin J. Niedziela = a.k.a. nedman ] --
|__|__|_____|_____| -- [ nedman@linux.pl - = gazeta@linux.pl ] --