[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: jak zrobic panowie

From: Wojciech Potyka <wojtek@netprovidence.com>
Date: Wed Sep 10 2003 - 11:05:56 CEST
[slacklist] Re: jak zrobic panowie

> mam serwer w nim 3 karty sieciowe o adresach ip = odpowiednio
> eth0 192.168.0.1
> eth1 192.168.0.2
> eth2 192.168.0.3
>
> jak zrobic aby ping dzialal z kazdej karty = sieciowej bo obecnie chodzi
> tylko z eth0 ??
> czyli bo juz niemialem czasu  z innych = maszyn widziane jest 1 IP panowie
> ratujcie jak to poustawiac ??

Rozumie ze serwer jest wpiety poprzez 3 karty do = switcha , sieci 192.168.0.0

najpierw je zainstaluj czyli zaladuj modul dla nich = podczas startu najlepiej
potem ifconfig dla kazdej z kart z odpowidnimi = parametrami.

swoja droga napisz cos wiecej co sie dzieje? widzisz = wogule wszystkie karty?

Pozdrawiam Wojtek