[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: jak zrobic panowie

From: Krzysztof Gradziel <KGradziel@masterlink.com.pl>
Date: Wed Sep 10 2003 - 10:52:39 CEST
[slacklist] Re: jak zrobic panowie

,

> mam serwer w nim 3 karty sieciowe o adresach ip = odpowiednio
> eth0 192.168.0.1
> eth1 192.168.0.2
> eth2 192.168.0.3

>masz 3 wewnetrzne adresy ip?
tak mam tam 3  wewnetrzne adresy

> jak zrobic aby ping dzialal z kazdej karty = sieciowej bo obecnie chodzi
> tylko z eth0 ??

>chodzi o to żeby dochodziło pomiędzy =
>musisz zrobić forwarding pakietów.
 no robie ale chyba cos nie tak

> czyli bo juz niemialem czasu  z innych = maszyn widziane jest 1 IP panowie
> ratujcie jak to poustawiac ??

>czegoś chyba nie rozumiem.. ;)

>wyjaśnij dokładnie o co chodzi a może się = (komuś ;) uda Ci pomóc.. ;) Z
jakich
>kompów dochodzi ping (jakie ip) - rozumiem, = że są podpięte do eth0?

chce aby na wszystki 3 kartach sieciowych byly adresy = wewnetrzne i zeby
wszystkie mogly pingowac
jezeli nie na 3 to chociaz na 2 bo w tym kompie mam = karte sieciowa intela
serwerowa na 1 GB  na 1 sledziu 2 wyjscia =
chce aby z wszystkich interfejow mogl cos robic czyli = 1 interfejs siada to 2
pozostale dzialaja nadal i siec dziala
taki backup jakby albo bardziej fachowa nazwa = redundacja ;)