[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: jajko 2.4.22 i realtek 10tka

From: nedman <nedman@linux.pl>
Date: Thu Sep 11 2003 - 09:21:50 CEST
[slacklist] Re: jajko 2.4.22 i realtek 10tka

Polesek wrote:

> Chłopię, ogonek celowo. Gdyby nie to, że = mailing, to PLONK.

Mój tez był celowo.

> A tak serio, to po prawie roku subskrypcji pan = *nedman* skłania mnie >
> unsubscribe.

[ciah-bo.reszta.nie.wazna]

Serio? A to ciekawe... Ja sie pojawilem tu w czasie = wakacji, czyli nie
przeze mnie Twoja decyzja. Pojawiajac sie tu nie = zauwazylem aby ta lista
wogule miala cos z fachgowcami doczynienia... Ot taka = sobie lista dla
poczatkujacych, zbierajacych doswiadczenie loodzikow, =
sie zaliczam. Skoro lista zeszla na psy od wakacji, = to prosze sie
szanownie ode mnie odczepic, bo ja nie sporwadzilem = bałaganu tylko go
zastałem i głosno zacząłem o nim = pisac.

--
.-----.-----.--|  | -- [ Marcin J. Niedziela = a.k.a. nedman ] --
|__|__|_____|_____| -- [ nedman@linux.pl - = gazeta@linux.pl ] --