[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Skad sa te biblioteki?

From: Łukasz Mądrzycki <uksza@wp.pl>
Date: Tue Sep 16 2003 - 01:20:15 CEST
[slacklist] Re: Skad sa te biblioteki?

Nie dalej jak onegdaj, bo Mon, 15 Sep 2003 14:13:20 = +0200
Przemyslaw Zydak Przemyslaw Zydak = <pzydak@itc.pw.edu.pl> tako rzecze:

> Witam
>
> Mam taki problem. Chce zainstalowac kompilator = Fortrana sciagniety ze
> strony Intela. Wymaga on jadra 2.4 i glibc 2.2.5 = lub 2.2.95 (czy 93 -
> nie jest to az tak wazne). Ja mam = zainstalowanego Slacka 9. Jadro jest
> ok 2.4.20 jezeli sie nie myle. Ale z tego co sie = zorinetowalem do
> glibc jest w wersji 2.3.1. Moze troche sie = pomylilem ale wydawalo mi
> sie, ze skoro mam nowsza wersje to powinno =
> instalacji wywala mi takie braki.
>       = ld-linux.so.2   is needed by intel-ifc7-7.1-8
[...]
>       libpthread.so.0 = (glibc?)
> Wiec czyzbym sie mylil? Czyzby trzeba bylo miec = glibc 2.2.93 albo
> 2.2.5 zeby mozna bylo to zaisntalowac? A ta = pierwsza ld... to skad
> jest? I jeszcze jedna uwaga. Calkosc dostarczona = jest w postacji
> *.rpm. Moze ktos cos poradzi?
> A moze on poprostu nie widzi tych plikow. = Szukalem, pliki o takich
> nazwach sa w katalogu /lib. To co? On ich nie = widzi (jak mu je
> pokazac) czy tez wersja mu sie nie zgadza? =
> Prosze o jakas rade.

Witam!

Zdaje się, że problem nie leży w glibc'ach tylko = w gcc.
Są problemy z dynamicznym linkowaniem bibliotek z = gcc 3.x do programów
spod gcc 2.x. Prosze wybaczyć te x w nr wersji, ale = szczegółów niestety
w tej chwili nie pomnę. Mnie zdarzyło się raz = lub dwa - dlatego też
preferuję kompilowanie ze źródeł, które i = tutaj polecam (tylko czy są
dostępne?). To powinno rozwiązać = problem.

Pozdrawiam serdecznie

luk

--
- uksza(at)wp(dot)pl
- RLU: #272802 | Powered by Slackware

-- Attached file included as plaintext by Listar = --