[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: pakiety

From: Konrad Lapsz <harrier@disgust.wariaci.net>
Date: Tue Jan 28 2003 - 13:55:49 CET
[slacklist] Re: pakiety

Bardzo mozliwe, ze masz racje. Biore i to pod uwage, = ale na dzien
dzisiejszy ja widze tylko takie zastosowanie pliku = slack-desc. Oczywiscie
obaj mozemy sie mylic i moze sie okazac, ze plik ten = wogule slozy do
czegos innego.

A slowo "infinitezymalny" znaczy = "bardzo maly", "dazacy do zera". Nie
wygrzebalem go na ta okazje, to dosc popularne = okreslenie na pewnie
wielkosci w fizyce i przyzwyczailem sie go uzywac. = Przepraszam jezeli
wprowadzielm tym zament.

Pozdrawiam,

Konrad Lapsz / = harrier           =     ... i'm following the white sublow
mailto: harrier@disgust.wariaci.net
        = harrier@mak.ant.pl