[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re: RE: Może nie na temat i nie miejsce :|

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Thu Jan 30 2003 - 11:36:32 CET
[slacklist] Re: [slacklist] Re: [slacklist] RE: [slacklist] = Może nie na temat i nie miejsce :|

> Skoro ma to być druga partcja tego samego dysku = to wydaje mi się, że to
> będzie hda5.

Nie mylisz sie tylko pod warunkiem ze ktos zalozyl = 2-ga partycje jako
logiczna na dysku rozszerzonym. Ale niekoniecznie tak = musi byc. Moze to byc
2, 3, lub 4 partycja podstawowa (a mozesz miec tylko = partycje 1 i 4 - to
jest dopuszczalne). I co wtedy ?? A moze po drodze = jest jeszcze partycja
swap (o ktorej nasz mlody uzytkownik zapomnial = powiedziec, zdaza sie - nie
mozna uzywac jako pojemnik na moje dane to nie = wspominam) a woaczas to moze
byc partycja nr 6.

Najprosciej jest sprawdzic tak jak to powiedzial Asmo = w cfdisku, lub co ja
wole fdisku  ;-)

Pozdroffka Machoni.