[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

nowy

From: £ukasz Garbal KUL <lukasz.garbal@kul.lublin.pl>
Date: Thu Jan 30 2003 - 18:17:46 CET
[slacklist] nowy

Witam wszystkich! Nazwyam sie Lukasz Garbal, pracuje = na polonistyce KUL,
pracowalem pod SuSE i Debianem, a teraz probuje = Slackware 7,1 ze wzgledu na
BSD i stabilnosc, ktora juz wyprobowalem. Mam pare = spraw na poczatek :)

1. Patrzylem w archiwum, ale problem pozostal w moim = przypadku
nierozwiazany - mam komp. proc 486, 32 ram, bios = wykrywa dyski do 9 GB, nie
ma cd-rom :)
sa dwie partycje fat16, 3 ext2 (jedna na korzen, = pozostale to /home i /usr).
LILO sobie z tym nie radzi. Probowalem ranisha, ale = wywala windows wowoczas.
LILO instaluje w mbr, nie w root, ale nie pomaga, co = wiecej, linux widzi
partycje dos odwrotnie niz dos - tzn. fat-c to w =
a fat-d - c.
W nocy dzis nawet DOS na pare godzin zamienil sie = literami, ale za pomoca
cfdisk wrocilem do tego co bylo.

Jakie rozwiazanie polecacie? inny boot-manager? = konfiguracja?

2. Czy byloby lamaniem praw autorskich zebym swoja = strone domowa
zaprojektowal zgodnie z design www.slackware.com = _z_zaznaczeniem_zrodla??
myslalem do nich napisac i zapytac :)

3. Dzieki i pozdrawiam

Lukasz