[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

problem[y]

From: Toudi <tloudimm@go2.pl>
Date: Thu Jan 30 2003 - 18:30:23 CET
[slacklist] problem[y]

witam,
nie wiem czy ktos juz wczesniej opisywal moj problem, = wiec napisze
jaknajkrocej sie da:

uzywam Slacka 8.1 i jak narazie standardowego jadra = wgranego na
dyskietke [robi sie to podczas instaliki] no i po = pierwsze:

 - mam soundblaster'a 128 4.1 PCI [do ktorego = podobno sterowniki sa
w jadrze]. ale [co jest notabene logiczne w = standardowym jadrze na
dyskietce ich zdajsie nie ma bo po wejsciu do = x-serwera pojawia sie
error 'cannot open sound device'. wiec pewnie trzeba = skompilowac
jaderko - tak tez zrobilem i tu drugi problem - jest = za duze i sie
nie miesci na dyskietce. nie chce wgrywac lilo na =
pytanko: czy moge je [skompilowane jadro] nagrac na = CD-RW i stamtad
bootowac ?? [nie prosze o posty ze to bez sensu tylko = o rady jak
tego moge dokonac :))]

z gory dziekuje za ew. odpowiedz
--
toudi