[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: malutki serwerek bez karty grafiki...

From: Paweł Rohde <pawel@rohde.poznan.pl>
Date: Thu Jan 30 2003 - 19:17:32 CET
[slacklist] Re: malutki serwerek bez karty grafiki...

Użytkownik ŁR napisał:
> W liście ([slacklist] Re: malutki serwerek bez = karty grafiki...) z 30 stycznia 2003 czwartek otrzymałem:

>     Jak go zwal tak go zwal, =
>     nie ma problemow z = rozszyfrowaniem znaczenia slowa "wskazywac".

a czy to "- czy w slacku 8.1 mozna ustawić w = apachu zeby strone
wyświetlało zarówno jak sie wpisze http://cos.domena.pl jak i
http://www.cos.domena.pl
(jak dotąd kumplowi sie nie udało tego zrobić - = żekomo pod Debianem
mozna a pod Slackiem nie)"

wskazuje, że dla pytającego jest to oczywiste? = (nie wątpię że dla Ciebie
tak)

--
patt