[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Może nie na temat i nie miejsce :|

From: Adam R. <disable@tlen.pl>
Date: Thu Jan 30 2003 - 21:24:35 CET
[slacklist] Re: [slacklist] Może nie na temat i nie miejsce = :|

Całkiem niedawno Machoni napisał(a):

> Nie mylisz sie tylko pod warunkiem ze ktos = zalozyl 2-ga partycje jako
> logiczna na dysku rozszerzonym. Ale = niekoniecznie tak musi byc. Moze
> to byc 2, 3, lub 4 partycja podstawowa (a mozesz = miec tylko partycje
> 1 i 4 - to jest dopuszczalne). I co wtedy ?? A = moze po drodze jest
> jeszcze partycja swap (o ktorej nasz mlody = uzytkownik zapomnial
> powiedziec, zdaza sie - nie mozna uzywac jako = pojemnik na moje dane
> to nie wspominam) a woaczas to moze byc partycja = nr 6.
>
> Najprosciej jest sprawdzic tak jak to powiedzial = Asmo w cfdisku, lub
> co ja wole fdisku  ;-)

> [...]

Dzięki Machoni za rozjaśnienie sprawy. Jak do tej = pory używałem tylko
jednej partycji podstawowej (hda1) oraz jednego lub = kilku dysków
logicznych na partcji rozszerzonej (hda5, hda6 itd.). = Nie brałem pod
uwagę tego, że można zakładać kilka = partycji podstawowych (np. hda2,
hda3, hda4).
Poza tym po drodze może być swap.
Stąd moje zbyt pośpieszne rozumowanie (dopiero = się uczę;-).
Zgadza się, powyższe informacje szybko można = uzyskać w cfdisku lub
fdisku.

Pozdrawiam,
Adam