[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re:Może nie na temat i nie miejsce :|

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Fri Jan 31 2003 - 18:23:46 CET
[slacklist] Re: [slacklist] Re:Może nie na temat i nie miejsce = :|

> a ja mam takie pytanie - czy zmieniajac uklad = partycji uzywajac cfdiska
lub
> fdiska dane na tych partycjach ulegna =
istnieje
> cos takiego pod linuxa jak partition magic pod = winde?

Niestety, fdisk tego nie zapewnia i jest to jedyny = minus tego programu w
stosunku do magica - ale czy napewno minus ??
Jak bardzo Ci zalezy na zmianie partycji to mozesz = zmieniac ich wielkosc bez
problemu, tylko 2 warunki (no moze 3):
1. Nowa partycja MUSI sie zaczynac w tym samym = miejscu dysku co stara
2. Nie mozesz jej sformatowac po zmianie wielkosci - =
plikow odpada
3. Jesli zmniejszasz partycje to musisz zadbac by =
i co wazniejsze by byly na POCZATKU partycji (inaczej = wyjdziesz poza nowa
partycje i ...).

No ale w ten sposob to mozna zmieniac chyba = niezaleznie od programu ;-)
(przy czym fdisk linuxowy daje o niebo wiecej = ustawien niz szmata z
windowsow).

Pozdroffka Machoni.

Ps.  Co to za wirusy ??
Pps. Co to za zwrotki maili ?? (ktos sie zapisal i = zlikwidowal konto czy jak
??)