[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Wieszajacy sie slack.. :(

From: mk23z <mk23z@bukanier.net>
Date: Sun Feb 02 2003 - 17:56:46 CET
[slacklist] Re: Wieszajacy sie slack.. :(

On Sat, 1 Feb 2003, Krzysztof Pawlowski wrote:

> Witam
> Problem sie nasilili po upgradeowaniu kernel'a =
> Mam zainstalowanego 9.0 current'a ale mysle ze = nie w tym problem.
> Bo zwis , a raczej zwis X'ow, bo na komp mozna = sie dostac z zewnatrz
> wystepuje gdy uruchomiona jest opera, mozilla = albo dcgui. Gdy ich
> nie ma zwis nigdy nie nastapil jeszcze.
>
> Czy ktos moze sie z tym spotkal i wie jak sobie = poradzic z tym.

   Mialem kiedys to samo. U mnie przyczyna = byla nieodpowiednio dobrana
do plyty pamiec (mialem kosci o roznych = taktowaniach). Problem zniknal
wraz z nowa (jednolita) pamiecia.

P.S. Ustaw prosze kodowanie znakow na iso8859-2

--
Miroslaw Kosmala    mailto:mk23z(at)bukanier.net
LinuxRUser #197007  http://www.bukanier.net