[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: AUTOMAT ADDUSER

From: mk23z <mk23z@bukanier.net>
Date: Sun Feb 02 2003 - 17:57:05 CET
[slacklist] Re: AUTOMAT ADDUSER

On Sun, 2 Feb 2003, [iso-8859-2] Polecki Paweł = wrote:

> Wszystko ok, ale mi chdzi o to czy jest jaki¶ = gotowiec który robi to
> automatycznie prz dodawaniu nowego usera ?? =
> public_html w katalogu domowym usera i robi = odpowiednie wpisy tam gdzie
> trzeba (apache, dns) :) żeby nie trzeba było = tego wpisywać i tworzyc
> takowych katalogów recznie

   Jest taki jeden gotowiec. Nazywa sie = 'kompetentny_admin' i jest do
zdobycia na http://www.zrob.sobie.sam

   I masz racje - lista uzytkownikow = SlackWare to najlepsze miejsce dla
szukajacych gotowych skryptow typu "zrobie to za =

--
Miroslaw Kosmala    mailto:mk23z(at)bukanier.net
LinuxRUser #197007  http://www.bukanier.net