[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re: Re: Re: udostępnianie poł. internetowego w wimnie

From: Przemysław Śmiały <xtc1@poczta.onet.pl>
Date: Wed Feb 05 2003 - 20:53:20 CET
[slacklist] Re: [slacklist] Re: Re: [slacklist] Re: = udostępnianie poł. internetowego w wimnie

MAsz błędne pojęcie o tym. Zazwyczaj = prędkości w Amatorskich Sieciach
Komputerowych (ASK) są tak małe że nie opłaca = się ich dalej dzielić, bo
można dojść do prędkości niższej niż = modem. Zakłada się, że w tym samym
czasie jest małe prawdopodobieństwo żeby = wszyscy korzystali z łącza i je
zapchali. Nikt nikomu nie bruździ i łącze hula. = A jak ktoś chce dodatkowo
kombinować to sory ale nie w ASK a uważam że = abonamenty ustalane przez
adminów są tak śmiesznie niskie że  = kraść  to już przesada.