[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re: Re: Re: udostêpnianie po³. internetowego w wimnie

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Thu Feb 06 2003 - 00:18:43 CET
[slacklist] Re: [slacklist] Re: Re: [slacklist] Re: = udostêpnianie po³. internetowego w wimnie

> Zaraz, bo nie kapuje, w przypadku instalacji ASK = (cokolwiek to znaczy) nie
> ma mozliwosci ograniczenia uzytkownikowi lacza? = Jezeli nawet wzioles
> pieniadze za podlaczenie jednej stacji i = zapewniles pewna przepustowosc to
> chyba jest obojetne ile gosc sobie podlaczy = komputerow w domu, czy w
> bloku, czy gdziekolwiek, jak podzieli swoje = lacze to sobie je bedzie
> zapychal a nie Tobie. Nie jest tak, nie = ograniczasz lacza jak sprzedajesz?
> Pozdrawiam,

Pierwsze primo ;-)  byla juz o to prosba by = odpowiadac POD wypowiedzia i
obcinac zbedne fragmenty !!!
Drugie primo ;-)
ASK to Amatorska Siec Komputerowa
Chodzi mi o prosta sytuacje (opisze lopatologiczne = bys znowu czegos nie
kombinowal). Skrzykuja sie osoby z bloku i kupuja = sobie lacze, dajmy na to
10 osob i sdi. Skladaja sie na instalacje, oraz = pozniej rowna zrzuta na
abonament. Niestety trafia sie im czarna owca ktora = postanawia pokombinowac
i odsprzedaje 2 innym sasiadom to co dostaje. = Mozliwosci: zainstalowac
podzial lacza, ale...   jesli to bedzie =
da. Lacze bedzie dzielona proporcjonalnie, ale owca = wraz z owczetami
(fajnie) beda generowali 3 krotny ruch. Statyczny = podzial lacza ??  No ale
wowczas rezerwuje sie pasmo dla userow = niekozystajacych w danej chwili z
lacza = strata. Przyklad prymitywny i = lopatologiczny, ale takie sytuacje
mozna by mnozyc. Znam providerow ktorzy sprzdaja np = lacze na LOKAL i
zastrzezone jest w umowie ze nie mozna z laczem wyjsc = poza niego. Kwestia
tego jak to zablokowac badz sprawdzic czy ktos = wychodzi (ew jak zablokowac
mozliwosc sprawdzenia ;-) ).

Tak nie zawsze i nie wszedzie jest obojetne ile jest = podlaczonych kompow,
mozesz sprzedawac podlaczenie na usera nie na pasmo = (naprawde to sie jeszcze
zdaza, coraz zadziej ale zdaza).