[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re: Re: Re: Re: udostêpnianie po³. internetowego w wimnie

From: Konrad Lapsz <harrier@disgust.wariaci.net>
Date: Thu Feb 06 2003 - 00:54:13 CET
[slacklist] Re: Re: [slacklist] Re: Re: [slacklist] Re: = udostêpnianie po³. internetowego w wimnie

Wybacz, bede odpowiadal pod mailem jak sobie dobrze = pine, narazie nie mam
czasu czytac dokumentacji, bo mam egzaminy i takie = tam rzeczy. Nie chce mi
sie przepisywac mojej stopoki pod to wszystko, = probowalem, to troche
niewygodne.

Dobrze, wiec jezeli ja bym sobie kupil lacze w ASK i = polaczylbym u siebie
w domu wiecej niz jeden komputer to TY, jako = provider, scigalbys mnie za
to? Nie wiem jaka jest roznica w wykrywaniu tego czy =
swoje komputery, czy miedzy komputery moich = sasiadow.

pozdrawiam,

Konrad Lapsz / = harrier           =     ... i'm following the white sublow
mailto: harrier@disgust.wariaci.net
        = harrier@mak.ant.pl