[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Konsola

From: Maciej Paszta <paszczi@go2.pl>
Date: Sun Feb 09 2003 - 07:59:58 CET
[slacklist] Re: Konsola

DniaSun, 9 Feb 2003 00:29:43 +0100
"Afro" <mr_afro@poczta.onet.pl> = napisałe¶:

> Witam szanownych użytkowników Slackware i =
> Chciałbym się dowiedzieć co zrobić aby = konsola nie korzystała z
> FreameBuffering,
> ponieważ tam mam 1024x768 i tylko 256 = kolorów a do tego od¶wieżanie
> kiepskie....
> Da się tak zrobić aby korzystało z = bibliotek svga ?? Mam NVidia RIVA
> TNT 16MB.
> Wtedy mam nadzieje ze bedzie mozna miec 1024x768 = 16 BIT i "normalne"
> odswiezanie.
> Za odpowiedz z gory dziekuje :-)
> P.S. Chyba ze da sie ustawic jakos = FrameBuffering to prosił bym o
> [...]
Czesc jest kilka rozwiazan:
1. Masz zly wpis w lilo, tak zebys mial wieksza = glebie kolorow dla
16bit'ow,o ile uzywasz fb vesa to w zmieniasz w lilo = na vga=791
2. Mozesz skorzystac z fb riva wtedy do lilo =
append="video=riva:1024x768-13@85" - = tylko jedna sprawa jak uzywasz X'ow
i fb to mzesz miec problem ze po powrocie do konsoli = zamiast kusrora
bedziesz mial duzy kolorowy kwadrat.
3. Mozesz olac fb do lilo dodac wpis vga=normal i = pobawic sie czyms
takim jak SVGATextMode.

--
Maciek Paszta gg: 2810043
Registered BLUG Member #0274