[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Konsola

From: bogas <b80@wp.pl>
Date: Mon Mar 10 2003 - 10:32:36 CET
[slacklist] Re: Konsola

Hello Afro,

Monday, March 10, 2003, 12:44:56 AM, you wrote:

A> Witam.
A> Nurtuje mnie jedno pytanko. Jak zmienic = odswiezanie w konsoli.
A> Korzystam z framebuffer. Posiadam karte Nvidia =
A> Framebuffering korzysta mi z VESa. I max mam = 60Hz heh.
A> Moze wyjsciem bedzie SvgaTextMode? Ma ktos moze = plik
A> konfiguracyjny TextConfig dla tej karty? Za = odp. z gory dziekuje.

A> = --------------r-e-k-l-a-m-a-----------------

A> Szukasz banku bez prowizji ?
A> mBank - zaloz konto
A> http://epieniadze.onet.pl/mbank<= /A>

sa chyba 2 spoby (trza poszukac w necie :)) , ja znam = 1 :) , przez wpis w lilo.conf,
przykladowo dla mnie wyglada to tak, dla gf2 wraz z = wybranym dla niego
frame bufforem w jaju:
append = ="video=riva:800x600-8@72"
co jest co latwo sie chyba domyslic :) , ale dla = pewnosci:
800x600 - rozdzileczosc
8 - tryb wyswietlania ( ile bitow)
72 - odswiezanie w Hz
--