[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: sieciowka<->hub

From: Wojciech Potyka <wojtek@ogloszenia.bielsko.org>
Date: Tue Feb 11 2003 - 19:26:13 CET
[slacklist] Re: sieciowka<->hub

> Witam
> Mam taki maly problem z hubem: Polaczone sa trzy = komputery i jezeli z
> jednego wysylam plik na drugi poleceniem scp to = transfer mam zalosny, ale
> jezeli sciagam z tego samego komputera to = transfer mam okolo 500K.
> Zainstalowalem server FTP i okazalo sie, ze jak = wysylam z tego samego
> komputera co poprzednio to transfer mam okolo = 1M, ale buja sie od 700K do
> 1M. Po NFSie transfer mam podobny jak po FTP. = Czy to mozliwe zeby
> kodowanie przesylanych pakietow spowolnialo = transfer az o polowe?

> [...]
Czesc.
Man nadzieje ze moje uwagi ci w czyms pomoga.
problem nie koniecznie musi byc zwiazany z =
czasem zalezy do kart i ich sterownikow oraz = kabli
dla przykladu:
wysylam 3c905  do compex rl2000  z = predkoscia > 1MB
za to w druga strone 600kB
zmienilem compexa na 3c900 i 1MB w obie = strony.
 Co do duplexa to 3c905, 3c900, compexy maja = specjalny program
(dosowy) diagnostyczny z poziomu ktorego mozesz = pozmieniac im te opcje.

Pozdrawiam  Wojciech Potyka