[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: out of topic but very interesting.......

From: Daniel Horecki <shinden@zsti.elblag.pl>
Date: Fri Feb 14 2003 - 10:02:05 CET
[slacklist] Re: out of topic but very interesting.......

On Fri, Feb 14, 2003 at 09:50:54AM +0100, Wasilec = Karol wrote:
> Nadawca: wasilec@wp.pl 14 lutego 2003 = godz.09:37
>

>  Hello Slaklist !

Hello!

> sypiący się system (WINSOWS) nie wchodzi w = gre, więdz musi to być język programowania

hmm, nigdy nie slyszalem o WINSOWS.

> pracujący na platformie Linuxa (Jeśli = jakimś cudem by mi wypaliło to za żadne
> skarby niemam ochoty kupować licencji windy, = bo bot musi w koncu na czymś pracować).

Alez oczywiscie.

> Reasumując, należy znaleść jak = najbardziej odpowiedni język który jest bardzo
> giętki, łatwo w nim sie wykonuje operacje na = stringach(długich), zbliżony do języka
> niskiego poziomu (takim jakim posługuje się =
> Myśle że c, c++ odpadają w takim wypadku, = niewiem zabardzo co można powiedziec o innych
> jezykach, perl,pascal,awk,java,php,i jeszcze = wiele innych .

Czemu nie c? Z odpowiednimi bibliotekami jest calkiem = mily. C++ radzi sobie ze
stringami, oraz jest OO, czyli moze sie przydac. Ja i = tak pisalem cos takiego
w perlu :).

> Jesli ktoś ma pomysł i chciałby się = podzielić ze mną swymi przemyśleniami to czekam na
> wasze listy. Z góry dziekuje za wysłuchanie = mnie i ewentualną odpowiedz.

Zobacz na stronie www.denise.gnu.pl. Nie wiem, czy to = jeszcze istnieje, ale
mozesz zobaczyc.

> Pozdrawiam.

Pozdrawiam,
Daniel

PS: moglbys zawijac przez jakims 70 znakiem?

--
Daniel Horecki
shinden at zsti.elblag.pl
ICQ: 176888171 GG: 2629007 IRC: Morr_