[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: out of topic but very interesting.......

From: Pawe? Rohde <pawel@rohde.poznan.pl>
Date: Fri Feb 14 2003 - 15:23:27 CET
[slacklist] Re: out of topic but very interesting.......

Dnia 2003-02-14 15:19, Uz.ytkownik Konrad Lapsz = napisa?:
[...]
> Bat'a to napewno mozesz ustawic odpowiednie = kodowanie. Ja niedawno
> odpowiadalem na maile 'nad', ale z uwagi na = przyjeta zasade dostosowuje
> sie. Nikomu nic to nie ujmuje, ze sie dostosuje, = to nie wytykanie bledow
> tylko prosba o standaryzacje, bo sie latwiej =

Ja sie; tez. dostosowuje;, choc' powiem szczez.e nie = rozumiem tego
odpisywania _pod_ a nie _nad_. Czy ktos' móg?by mi = wyt?umaczyc' z czego to
sie; biez.e i w czym pomaga? Jak sie; s'ledzi wa;tek = to ?atwiej odpowiedzi
czytac', gdy sa; jako pierwsze - bo niczego nie = trzeba przewijac'...

pozdrawiam
patt