[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Aparat cyfrowy

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Fri Feb 14 2003 - 21:04:57 CET
[slacklist] Re: Aparat cyfrowy

> Czy zdięcia z pamięci aparatu odczyta bez = karty? (nie  mam karty)
> Wszystkie moduły mam wczytane zrobiłem = wszystko jw.i wyskakuje mi:
> /dev/sda1 is not a valid block device
> Czy ty masz taki sam model aparatu? (Mustek = VDC-300)
> Może mi czegoś jeszcze brakuje?

Ja swego czasu mialem model DC-3000 wlasnie musteka, = byla to 2MPix
z aproksymacja do 3 MPix. Tez posiadala zlacza USB i = TVOut (nie posiadala
jednak RS'a). Obslugiwala CF i nie miala pamieci = wewnetrznej (to znaczy
miala
bo kazdy aparat ja musi miec, ale nie do wykozystania = przes usera).
Stad tez moje stwierdzene ze moze pomyliles sie z = modelem. Teraz do rzeczy.
Jesli ten aparat przechowuje zdjecie we wbudowanej = pamieci, to napewno
bedzie
ona widoczna po prawidlowym zainstalowaniu. Ten = komunikat wskazywal by ze
nie zostal rozpoznany format plikow.