[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: connection to transport vscan: connection refused

From: Wojciech Potyka <wojtek@ogloszenia.bielsko.org>
Date: Sun Feb 16 2003 - 22:04:07 CET
[slacklist] Re: connection to transport vscan: connection = refused

Juz sobie poradzlem,
Znaczy walczylem z tym od 13 :)
Napisze jak to zrobilem moze sie komus przyda.

mailq pokazalo jaksa skolejkowana nie doreczona = wiadomosc,
postsuper -d ALL usunelo ja.

Tearaz logi mam ok

Pozdrawiam Wojciech... Potyka