[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Problem

From: Wasilec Karol <wasilec@wp.pl>
Date: Mon Feb 17 2003 - 20:07:22 CET
[slacklist] Re: Problem

17 lutego 2003, 19:45, otrzymałem list = następującej treśći:

S> Witam
S> Jestem w sieci podlaczonej do polpacka w ktorej = kazdy ma
S> przyznany swoj zew. adres ip. Mam postawiony = server na Slacku
S> 8.0 i moj problem polega na tym ze potrzebuje = udostepnic netaS> z
S> tego wlasnie
S> servera. Domyslam sie ze trzeba to zrobic na 2 = kartach sieciowych
S> (moze sie myle wiec niech mnie ktos = poprawi).
S>  Poszukuje www z opisem do tego i nie moge = znalezc, zna ktos
S> jakies strony z opisem instalacji i = konfiguracji drugiej
S> karty sieciowej ?  Pomozcie
S> Pozdrawiam

      Może cię to = zaskoczy ( a może nie ) ale możesz to zrobić na jednej
karcie sieciowej :D Specyfikacja Ethernet (a taną = napewno dysponujesz )
ma to do siebie ze możesz mieć na jednym =
4 adresy ip :D Jednak nie polecam ci takiego = rozwiązania bo obciąża to
strasznie kable i możesz pomarzyć o dobrym = transferze....... :D

Co do samego problemu ...... uuuuu Google (linux + = sieci lokalne ) ==
== multum informacji ;D

Pozdrawiam.

KAROL    WASILEC
Białystok, Poland
/* Linux is like a wigwam: no windows, no gates and = apache inside */