[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Problem

From: pocketer <pock@go2.pl>
Date: Mon Feb 17 2003 - 20:17:45 CET
[slacklist] Re: Problem

W poprzednim odcinku Sliper <sliper4@wp.pl> = napisał(a):
> Witam

Cześć.

> Jestem w sieci podlaczonej do polpacka w ktorej = kazdy ma przyznany
> swoj zew. adres ip. Mam postawiony server na = Slacku 8.0 i moj problem
> polega na tym ze potrzebuje udostepnic neta z = tego wlasnie servera.
> Domyslam sie ze trzeba to zrobic na 2 kartach = sieciowych (moze sie myle
> wiec niech mnie ktos poprawi). Poszukuje www z = opisem do tego i nie
> moge znalezc, zna ktos jakies strony z opisem =
> drugiej karty sieciowej? Pomozcie

Ja bym to zrobił tak (pomijając montaż k. = sieciowej ;): edycja pliku
/etc/rc.d/rc.inet1 i odhashowanie/zmiana lini = IPADDR2="127.0.0.1"
i NETMASK2="255.255.255.0" na odpowiednie =
potrzbny jest jakiś NAT. Jeżeli masz na = zewnątrz IP stałe (a takie masz)
konfigurujesz SNAT (taka maskarada ;) - Source NAT) = zgodnie z Netfilter
HOWTO.

> Pozdrawiam

Ja również :)

--