[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

bios

From: Konrad Lapsz <harrier@disgust.wariaci.net>
Date: Wed Feb 19 2003 - 12:54:32 CET
[slacklist] bios

Witam

Robil ktos z was moze upgrade biosu? Chodzi mi o to, = ze dostalem plyte w
ktorej ktos malo profesjonalnie upgradowal bios i = teraz jest kiszka.
Sciagnolem cale oprogramowanie potrzebne do = reanimacji, ale nie pamietam
jak powinna byc przygotowana dyskietka z ktorej mam = wystartowac. Szukam w
sieci, ale wszystki, jak narazie, przejrzane przeze = mnie artykuly sa o
upgrade biosu a nie o reanimacji biosu. Moze ktos z = was zna jakis link
gdzie moglbym o tym poczytac, albo wie jak ta =
przygotowana. Dodam, ze plyte mam ABIT-BF6, a nowy = bios beh70.exe.
Za podpowiedzi z gory dziekuje...

Pozdrawiam,

Konrad Lapsz / = harrier           =     ... i'm following the white sublow
mailto: harrier@disgust.wariaci.net
        = harrier@mak.ant.pl