[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Realtek 8029 + Slack 7.0

From: Szymko <Algedi@poczta.onet.pl>
Date: Wed Feb 19 2003 - 21:39:12 CET
[slacklist] Realtek 8029 + Slack 7.0

Mam komputerek z Slack 7.0 i nie potrafie odpalic pod = nim sieciowki opartej
na chipie Realtek 8029. Wedlug producenta karty = sieciowej (D-Link) wystarczy
odpalic moduly ne.o i 8390.o i powinno dzialac. Jak = napisali tak podobnie
czynie: odpalam ne2k-pci.o (ne.o nie mam) i 8390.o i = przy starcie systemu
wyskakuje ze karta jest wykryta podaje IRQ (i jakies =
podaje zadnych bledow). Jednak sieci nie mam, ani jak = skonfiguruje ja
recznie, ani poprzez dhcpcd. Wogole nie widac na = HUBie zeby byla aktywna
sieciowka
(nie swieci sie na HUBie kontrolka). Jezeli ktos = bawil sie juz z czyms takim
to dajcie znac jak sobie poradzic, bo mnie to juz = troszke wnerwia.
Polaczenie sieciowki z HUBem jest OK, bo pod Winda =
Slack jest na jajku 2.2.22 (mam tez jajo 2.2.13 i = jest podobnie).
Jak ktos zna rozwiazanie to prosze o pomoc.
Pozdrawiam
  Szymko

Tanie bilety lotnicze!
http://samoloty.onet.pl