[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: DSL i aliasy DNS

From: TheRaV(tm) <therav@wp.pl>
Date: Sun Feb 23 2003 - 00:24:19 CET
[slacklist] Re: DSL i aliasy DNS

23 lutego 2003, 00:07:22, napisałeś:

> To niestety nie zadziała - musałbyś = zarządzać domeną
> internetdsl.tpnet.pl lub subdomeną = xxx.internetdsl.tpnet.pl.
> A nią zarządza TP SA :)
> Oczywiście lokalnie - jeśli komputery w = twojej sieci korzystają z
> lokalnego DNS po dodaniu wpisow bedzie ci = hulać.
> Z Intenetu - bez wydelegowania subdomeny - = niestety nie.

 Za stonie TPSA pisze ze robia = oddelegowanie:

 Jeśli natomiast otrzymali Państwo mniej = adresów IP niż 256 to nie jest
 możliwe delegowanie do Państwa serwera DNS = obsługi domeny odwrotnej dla
 całej klasy C, obejmującej Państwa = adresy. W takim przypadku my poprowadzimy
 serwer DNS dla całej tej klasy natomiast = Państwa prosimy o nadsyłanie do
 dns@tpsa.pl gotowych rekordów IN PTR dla tych = adresów.

 chyba ze zle to rozumiem... Tylko pisze ze jesli = nie korzystam z
 innej domeny niz z TPSA (np. xxx.pl) to jest = tam automatycznie wpis
 dla xxx.internetdsl.tpnet.pl

> Inny problem - revDNS - z tego co wiem TPNET nie = zarejestruje ci w nim
> nic innego niż *.internetdsl.tpnet.pl

 A co do revDNS tez jest mozliwe zarejstrowanie =

 Wszyscy Ci klienci, którzy otrzymali mniej = adresów niż 256 (a więc mniej niż
 pełną klasę C) nie mogą mieć =
 dla całej klasy zawierającej ich adresy. W = takim przypadku dns@telekomunikacja.pl
 prowadzi domenę odwrotną dla całej klasy. = Dla zarejestrowania Państwa adresów
 w tej klasie jako standardowe rozwiązanie = proponujemy nadsyłanie do dns@telekomunikacja.pl
 rekordów IN PTR. Przykładowo wyglądają = one następująco:

 65 IN PTR host.firma.com.pl.
 66 IN PTR pc1.firma.com.pl.
 itd.

> Nie ma wyjścia - musisz zarejestrować wlasna =

 Czy nie orientuje sie ktos czy jesli wkupie =
 w tepsie w revDNS to czy _na_pewno_ beda =
 takiego na DSLu z tepsy?

 pozdro...

TheRaV(tm)

therav@wp.pl