[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: SCSI emulation

From: Konrad Lapsz <harrier@disgust.wariaci.net>
Date: Mon Feb 24 2003 - 22:19:22 CET
[slacklist] Re: SCSI emulation

> W rc.modules powinienes miec od# linijke z =
> oznaczja powyzsze linijii moze jednak czegos = zapomniales wkomiplowac.
> Ale pewnien nie jestem.

Wkompilowalem wszystko jak trzeba, chodzi o to, ze mi = sie na starcie nie
laduja moduly te co chce zeby sie ladowaly. Nie wiem = jak to zrobic.
Zreszta widze, ze jak chce urzywac jakiegos = urzadzenia, ktorego sterowniki
sa wkompilowane jako moduly to system sam ich nie = laduje do kernela tylko
ja musze przed uzyciem zrobic modprobe <modul> =
wywalic modul.

Wlasnie tak jest z moja emulacja SCSI, uruchamiam = kompa i nie laduje sie
ani modul do ide ani do ide-scsi. Jak by sie ladowal =
uzywac nagrywarki to nie odladowuje sie modul ide i = nie zaladowuje
ide-scsi. Nie wiem jak to zrobic na modulach... = zreszta to walsnie bylo
przyczyna, ze zawsze budowalem jadra = monolityczne.

Dzikuje za podpowiedzi, sprawdze i powiem co z tego = wyszlo.

Pozdrawiam,

Konrad Lapsz / = harrier           =     ... i'm following the white sublow
mailto: harrier@disgust.wariaci.net
        = harrier@mak.ant.pl