[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: SCSI emulation

From: Maciej Paszta <paszczi@go2.pl>
Date: Tue Feb 25 2003 - 07:16:11 CET
[slacklist] Re: SCSI emulation

DniaMon, 24 Feb 2003 22:19:22 +0100 (CET)
Konrad Lapsz <harrier@disgust.wariaci.net> = napisałeś:

> Wkompilowalem wszystko jak trzeba, chodzi o to, = ze mi sie na starcie
> nie laduja moduly te co chce zeby sie ladowaly. = Nie wiem jak to
> zrobic. Zreszta widze, ze jak chce urzywac = jakiegos urzadzenia,
> ktorego sterowniki sa wkompilowane jako moduly = to system sam ich nie
> laduje do kernela tylko ja musze przed uzyciem = zrobic modprobe <modul>
> i dopiero uzywac a potem wywalic modul.
>
> Wlasnie tak jest z moja emulacja SCSI, = uruchamiam kompa i nie laduje
> sie ani modul do ide ani do ide-scsi. Jak by sie = ladowal ide a ja
> [...]
Jezeli chcesz aby moduly byly automatycznie ladowane = przy wykryciu
spttu, jest jakas specjalna opcja w kernelu do tego =
Loader w sekcji Loadable Module Support. A co do = problemu to czy masz od
# linijke w rc.modules ?

--
Maciek Paszta gg: 2810043
Registered BLUG Member #0274