[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: SCSI emulation

From: Paweł Rohde <pawel@rohde.poznan.pl>
Date: Tue Feb 25 2003 - 01:47:59 CET
[slacklist] Re: SCSI emulation

Użytkownik Konrad Lapsz napisał:

> Wkompilowalem wszystko jak trzeba, chodzi o to, = ze mi sie na starcie nie
> laduja moduly te co chce zeby sie ladowaly. Nie = wiem jak to zrobic.
> Zreszta widze, ze jak chce urzywac jakiegos = urzadzenia, ktorego sterowniki
> sa wkompilowane jako moduly to system sam ich = nie laduje do kernela tylko
> ja musze przed uzyciem zrobic modprobe = <modul> i dopiero uzywac a potem
> wywalic modul.
>
> Wlasnie tak jest z moja emulacja SCSI, = uruchamiam kompa i nie laduje sie
> ani modul do ide ani do ide-scsi. Jak by sie = ladowal ide a ja chcialbym
> [...]

Ta....
Też z tym walczę, bo jak do tąd mam =
zwykle wszysko, co potrzebowałem - = wkompilowywałem ...

Coż... jakiś czas temu postanowiłem = przesiąść się na linuxa również na
desktopie...

Moje doświadczenia z modułami są takie :
Zobacz w /var/log/messages (wygodniej - wywal na 12 = konsolę), czy masz
wpisy typu char-major-89 i tym podobne.
W /usr/src/linux/Documentation/devices.txt jest mniej = więcej opisane co
to jest ten major - dla mnie raczej mniej :(

Później (zakładając, że masz odpowiednie = moduły) musisz sobie wyklepać
/etc/modules.conf

Jak dotąd udało mi się z kartą =
końca). Z nagrywarą walczę. Na razie zrobiłem = tak że emulację
modprobe'uję na starcie...
Chciałbym zrobić kiedyś tak, by na starcie nie = było nic załadowane,
tylko - gdy uruchomię odpowiedni program np. =
co masz w messages !!!).

pozdrawiam
patt