[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: W tle

From: Konrad Lapsz <harrier@disgust.wariaci.net>
Date: Wed Feb 26 2003 - 20:23:56 CET
[slacklist] Re: W tle

> No i jeszcze zobacz ile taki screen zajmuje = pamici ...
>
> Dla prostych zastosowa - backupy, kopiowanie, = synchronizacja, ftp, scp
> polecam skrypt z przekierowaniem wyjcia do pliku =
>
> Mutt'a i innych chyba nie trzeba puszcza na = screenie???.... ;)

Moze cos ominolem, ale wydawalo mi sie, ze jest to = pytanie o FTP w tle.
Jakos u mnie na screenie dziala wiele procesow i nie = mam z tym problemow.
Jaki jest sens uruchamiania Mutt'a na = screenie?

Pozdrawiam,

Konrad Lapsz / = harrier           =     ... i'm following the white sublow
mailto: harrier@disgust.wariaci.net
        = harrier@mak.ant.pl