[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Odp: Re: problem z proftpd

From: Mirek <Bobomir@interia.pl>
Date: Sat Mar 01 2003 - 17:10:12 CET
[slacklist] Odp: Re: problem z proftpd

Cze.
No tak moze dla Ciebie to proste - ale niedlamnie , = polecasz mi
ht= tp://iptables-tutorial.frozentux.net/iptables-tutorial.html  - =
jak to wszystko jest w Angolu a ja władam tylko = polskim . Jestem dopiero
początkującym , z linux zacząłem dopiero = niedawno . Znajomy postawił mi
serwer na zipslacku i natym sie skończyła jego = pompc. Sam zainstalowałem
proftp -nieumiem tylko opanować żeby do ftp = miały dostęp tylko wybrane
kompy. Aha jesteś może z okolic Katowic? bo chyba = niezostaje mi nic poza
zatrudnieniem kogoś co zna sie na proftp.
     Dzięki . Mirek