[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

troche nie na temat

From: alien <ufoczysko@interia.pl>
Date: Sat Mar 01 2003 - 17:54:54 CET
[slacklist] troche nie na temat

Witam wszystkich, moze to i troche nie na temat, ale = mam pytanie. Pisze w
perlu pewien skrypt wygladajacy nastepujaco:

#!/usr/bin/perl -w
use strict;
my @files = = ('alien.main.html','ded.main.html');
my @tablica;
my $i;
foreach $i (0..$#files) {
  my $f = $files[$i];
  open(PLIK, $f) or die "Nie moge otworzyc = pliku $f: $!";
  while(<PLIK>) {
    chomp;
    = bgcolor=#660000>/){
      $tablica[$i] = = [split(/<br>/i, $1)];
    }
  }
  close PLIK;
}

open (GUEST,">alien.txt") or die = "blad przy otwieraniu pliku do zapisu: $!";
print GUEST "@{$tablica[0]} = @{$tablica[10]}\n";
close GUEST;

a gdy go uruchamiam pojawia mi sie blad: Can't use an = undefined value as an
ARRAY reference at proba.pl line 22. I szczerze = mowiac nie mam pojecia jak
temu zaradzic. Pisze to pod linuxem, dlatego pytam = sie tutaj. Moze ktos mial
juz okazje spotkac sie z czyms takim i bylby w stanie = mi pomoc? Z gory
dziekuje

_
alien/ThauthiM

DEBIUT!!! Nie zwlekaj!!! >>> http://link.interia.pl/f16e6