[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: alsa mixer

From: Robert Panek <rpanek@astercity.net>
Date: Mon Mar 03 2003 - 12:14:54 CET
[slacklist] Re: alsa mixer

Witaj bogas,

W Twoim liście datowanym 2 marca 2003 (22:09:10) = można przeczytać:

b>   uzywam sterwonikow alsa, nie wie = ktos co zrobic zeby ustawienia
b>   mixera byly pamietane  po = restarcie systemu ?

hmm.. mam podobny problem.. opiszę to bardziej = szczegółowo.. :)

po zalogowaniu jakiegokolwiek użytkownika musi on = ustawić volume z
zera na odpowiednią wysokość na wszystkich = suwakach (ja to robię w
gnome w volume control utility). Po wylogowaniu i = zalogowaniu innego
użytkownika jest ok, ale po restarcie kompa = wszystko trzeba robić od
zera.. :( Troszkę to upierdliwe.. robiłem = wszystko wg. opisu dla mojej
karty (ISA, CS4236)

http://www.= alsa-project.org/alsa-doc/doc-php/template.php3?company=Cirrus+Logic&ca= rd=CS4236&chip=CS4236&module=cs4236

może ktoś miał podobny problem i go = rozwiązał.. i może się podzielić
rozwiązaniem? :)

--
Pozdrowienia,
 Robert Panek