[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: transfer_danych???

From: Grzegorz k. <fenix-x@wp.pl>
Date: Mon Mar 03 2003 - 12:55:27 CET
[slacklist] Re: transfer_danych???

Siedzimy na chello. Co do statystyk to w tym temacie = już zadziałałem i
wiem dokładnie ile kto sciąga. Lecz chce mieć = możliwość przyblokowania
szybkości transferu delikwentowi który przekracza = swoje dozwolone 5GB.
Nie chce być chamski i go odłączać w = połowie miesiąca.... dlatego szykam
bardziej humanitarnego rozwiązania. Z ograniczoną = szybkością.
Niestety po przekroczeniu 15 GB spowolnią nas tak = że będzie to działało
wolniej niż modem. On i tak ma przydzielone = więcej do sciągnięcia..
No ale pewnie nie może się opanować.
Czemu przez jedną osobę mają cierpieć = wszyscy....
A jest w sieci 4 hosty...