[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: 'duzy' dysk twardy

From: Jacek <sydalg@ekoplyta.pl>
Date: Mon Mar 03 2003 - 18:24:48 CET
[slacklist] Re: 'duzy' dysk twardy

Użytkownik Machoni napisał:

> ale nie wiem co mam zrobic. bo nie mam zadnego = mniejszego twardziela a to
> jest stary 486 Compaq wiec raczej pewnie nowego = biosa nie znajde...
>

> No masz kilka mozliwosci:
>
> -  ograniczyc ten dysk do wielkosci = obslugiwanej przez plyte, wiekszosc
> dyskow ma taka mozliwosc, ale to jest = rozwiazanie, khm....
>
> - poszukac na sieci czegos o podlaczaniu = "duzych" dyskow pod stare plyty
> (ostatnio to bylo popularne jak wchodzily dyski = 40 GB, wiec cos w miare
> swiezego znajdziesz), ja wiem tylko ze problem =
> [...]
Na stronie: http://www.linuxf= an.pl/sprzet/10.2001/374.php3 radzą mniej
więcej tak: podziel dysk na partycje np. = hda1,hda2,swap,hda4 hda1 taka
jaką widzi twoja płyta i zainstaluj linuxa, w = biosie ustaw ręcznie
wielkość dysku taką jak wielkość partycji = hda1 odpal kompa i powinno być
ok. Jak masz oczywiście wpisane do fstab = pozostałe partycje. Kurde nie
wpadłem na to ale kiedyś tak formatowali dyski = 810M na 540M oczywiście
Windows 3.1 (Z tego co pamiętam dyski 800 były = widoczne na płytach 486 z
włączoną jakąś opcją. Nie wiem jaką bo = nigdy nie miałem takiej płyty.)
nie widział pozostałej części dysku.
          &nbs= p;            = ;            =         Jacek