[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: .htaccess raz jeszcze

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Mon Mar 03 2003 - 23:18:26 CET
[slacklist] Re: .htaccess raz jeszcze

ze
> 1. Rozumiem, ze masz .htaccess w katalgu = ~user/
>   Zdefiniuj grupy, ktore maja = mozliwosc ogladania prywatna i filmy
> 2. zrob w /prywatna htaccess definiujacego, kto = ma prawo tam wejsc
> 2b. zrob to samo w /firma definiujac innych = uzytkownikow

no wlasnie nie...   htacces jest w obu = podkatalogach (nie ma natomiast w
glownym usera). W obu jest tez plik hasel, rozniacy = sie, tzn w jednym sa
userzy A i B, w drugim tylko A. Wystarczy sie w tym = pierwszym podkatalogu
zalogowac jako B i przejsc do drugiego by miec dostep = bez pytania o
autoryzacje :-(  to jest moim zdaniem bug, i to = znaczny. Powalcze z tym
jeszcze.

Pozdroffka
Machoni