[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

WP

From: Wojciech Potyka <wojtek@ogloszenia.bielsko.org>
Date: Sun Mar 09 2003 - 11:41:03 CET
[slacklist] WP

Witam
Z tym procesorem jest problem, sprzedajacy cos kreci = a poza tem ten procesor
wyjdzie z 200 zl, najrozsadniej bedzie chyba sobie = podarowac.
Za to mam P4 1,5 GHz za 380 zl z coolerem i to w = sklepie to bardzo dobra
cena.
tylko ze do tego potrzebna by byla jeszcze plyta i = pamiec a to w najlepszym
przypadku da dodatkowo 500 zl (jakis tani assus, =

Ja mysle ze ten procesor bym kupil na fakture a ta = plyte najwyzej za miesiac
?

Jezeli chce pan tez takiego procka to myle ze drugi = tez by byl
wzial bym wtedy 2 na jedna fakture.

Pozdrawiam Wojtek