[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Polskie znaki w Slacku 8.1 (jeszcze raz)

From: Dawid Polok <dave@nadzieja.pl>
Date: Tue Mar 11 2003 - 12:42:47 CET
[slacklist] Re: [slacklist] Polskie znaki w Slacku 8.1 (jeszcze = raz)

Niestety jak tylko coś zapiszę, z polskich = znaków mam znowu kaszanę.
Tak samo jest kiedy próbuje otworzyć ten plik = mcedit.
U kolegi było tak samo, on jakoś sobie z tym = poradził ale nie chce mi
powiedzieć jak. Niestety ja jestem bardzo = początkujący on ma już
trochę praktyki. Wcześniej używałem Redhata, = tam to działało. Ale
Red hat w poruwnaniu do Slackware no wiecie = sami...
Próbowałem znaleźć coś na necie ale tam = jest dużo ale o polonizacji
slackware 8.0. Myślę że może trzeba dodać =
konfiguracyjnego
od xwindow, ale nie bardzo wiem co.
Dzieki za okazaną pomoc.

Pozdrawiam wszystkich,