[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Odp: Re: MAC dla serwera

From: Tomasz Tomach <flexy@slackware.com.pl>
Date: Tue Mar 11 2003 - 15:56:16 CET
[slacklist] Odp: Re: MAC dla serwera

Ja poradzilem sobie poprzez przypisanie kazdemu = userowi z sieci wlasny adres
IP po MAC adresie
I uzycie skryptu arp_ip ktory nie powzala na zmiane = IP userom ( w sensie ze
jezeli na dany adres MAC jest przypisany jakis IP to =
tego IP :)
Jezeli chcesz wiecej info to zapraszam na IRC albo na = gg moj numer ; 2000011

Pozdrawiam fl3xy

"Old Administrators never die.
They just mv(1) to a new ${PATH}."
Linux User #305459