[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Odp: Re: MAC dla serwera

From: Przemysław Śmiały <xtc1@poczta.onet.pl>
Date: Tue Mar 11 2003 - 17:19:05 CET
[slacklist] Re: Odp: Re: MAC dla serwera

Grzegorz napisał

Ja napisałem: :)
> więc

Używam  podobnego skryptu, który nie nazywa = się co prawda arp_ip lecz ether,
i niestety jak statycznie chcę wpisać adres MAC = serwera do IP 192.168.1.1 to
wywala mi błąd (podobnie jak u Grzegorza)
nie chce go po prostu dopisac do tablicy arp. Co tu = zrobić? ( Nie korzystam
z DHCP)