[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

!!! !!!

From: kobe <kobe@14.pl>
Date: Mon Mar 17 2003 - 17:25:59 CET
[slacklist] !!! !!!

Nie wiem co to ale chu.... jest i nie sprawdzam ale = mam antywira i mi to do zalacznika dal ale tresc listu taka:

W liscie zaadresowanym do Ciebie znaleziono = wirus:
Od:slacklist-bounce@slackware.com.pl
Do:kobe@14.pl

Error get KAV Daemon report. Possible Timeout.

To jest potencjalnie niebezpieczna sytuacja. Ze = wzgledu na bezpieczenstwo Twoich danych, zarazona wiadomosc zostala = przeniesiona do zalacznika.

Dokladnie! Nie wiem w sumie po co Wam to wysylam ale = moze  ktos tez dostal to. Tyle pozdrawiam.
kobe.