[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: !!! !!!

From: Nestor Mocarski <nestor_pl@2com.pl>
Date: Mon Mar 17 2003 - 17:30:25 CET
[slacklist] Re: !!! !!!

Dnia pon 17. marzec 2003 17:25, dobry Człowiek z = nikąd napisał:
> Nie wiem co to ale chu.... jest i nie sprawdzam = ale mam antywira i
> mi to do zalacznika dal ale tresc listu = taka:

Nie wiem czy zignorować tak chamski post, ale chyba = go zignoruje, w
końcu ciężko walczyć z chamstwem, a zresztą = mam coś innego do roboty.

Happy Linux user

Nest_m

--
Reg. GNU/Linux Usr. # 304960

Nest_m

Serwis www.logo.hoga.pl - sciągaj bajery na = telefony
Nokia, Siemens, Alcatel, Ericsson, = Motorola,Samsung
Promocja!!! rabat 40 % na zakup mks_vir 2003 dla = klientów Connect , którzy
posiadaja kupony rabatowe.