[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Odp: Re: czy ktos z was z powodzeniem stosuje string.patch

From: Karol Wasilec <wasilec@wp.pl>
Date: Wed Mar 19 2003 - 16:56:00 CET
[slacklist] Odp: Re: czy ktos z was z powodzeniem stosuje = string.patch

polecam google.com.pl albo jeszcze fajniejsze jest = gogle.pl
znaczy sie gogle .pl kurwa mac jak mi sie wszystko = pierdoli  gdy
siedze na kompie nie na swojim kompppie  a moze = mi juz wszystko
sie chrzenia
nieiwem ale mysle ze kazaa jest niedoba polecam =
on jest lepszym programem i jest o wiele szybszy od = kazaa a
donkey to fajny progam i dobrze sie nim sciaga duze = programy w
szczegulnocis zale dyskografie  plyt i = zespoluw   polecam ci go .
a tak wogule to sory za posta le musze cos pisac tu = bo mi
pewien gosc zaglada w monitor  z tytulem mgr i =
wywalic z sali jesli nic nie bede robic
wiedz musze cos napisac do was cokolwiek
wiedz bede pisal cockowiek aby to tylko potem wyslac = pozatym
mysle ze samba jest nalepszym oprogramowaniem = wchodzacym w sklad
linuxa i darmowego oprogramowania linx world jesli =
moge wam napisac wier o programie samba samba jest = tez
zajebistym programem do sieci daje wam niezawodną = sile w
sieciach lan chociarznieiwem jak ja sie konfiuguuje w = sieciach
lat to i tak jest fajnie brzmiacą nazwą oo = poszedl sobie i
jeszcze sie czepia
Dnia 19-03-2003 o godz. 14:19 Dariusz 'Officerrr' K. = napisał(a):
> Witam,

czasowe blokowanie przy

> Ja bym poprosil o linki.
>
> --
> Pozdrawiam,
> Dariusz 'Officerrr' Kolasinski
> [Network Administrator] [gg: 516354] [uin: = 8304172]
> "When I'm walking a dark road I am a man = who walks alone..."

KOLTER K19 - pistolet pneumatyczny na CO-2. Broń = bez zezwoleń!
Teraz w super cenie! Sprawdź! < http://pasaz.w= p.pl/app/vppp.po?s=2413&p=16552 >