[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Odp: Slackware 8.1 - problem

From: Karol Wasilec <wasilec@wp.pl>
Date: Wed Mar 19 2003 - 17:00:04 CET
[slacklist] Odp: Slackware 8.1 - problem

nieiwem co to jest ale witam ponownie kurcze czego to = sie nie
robi zeby nie wyjsc z sali
no nic teraz wam opowiem o fajnym programie zwanym = mpcblaste
jest to program do otwarzania mp3 i chodz za = pomocą  tekstowego
graficznego stylu to jest o cacy na caly linuxowy = swiat pozatym
bardzo latwo sie konfiguruje i daje sie latwo =
slakware
> po zainstalowaniu slacka 8.1 wyskakuje mi taki =
>
> NET4: Unix domain sockets 1.0/SMP for Linux = NET4.0.
> request_module[block-major-8]: Root fs not = mounted
> VFS Cannot open root device "802" ot = 08:02
> Please append a correct "root=" boot = option
> Karnel panic: VFS: Unable to mount root fs on = 08:02
>
> ------
>
> POMOCY! Co mam zrobic zeby sie z tym uporać? = Dodam jedynie ze
sprzet to:
> 200MHz, 64MB, Adaptec 2940U/UW i 3 dyski 2GB = SCSI.
> Ktos wie o co biega? Prosze o pomoc... (jak = zainstaluje
slackware 8.0 to
> wszystko jak najberdziej ok)
> Pozdrawiam

Super konkurs dla studentów! 60 praktyk do = wygrania! III edycja
"Wirtualnie grasz - praktykę masz" < = http://konkurs.wp.pl/praktyka/ >