[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: kazaa... hm...

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Thu Mar 20 2003 - 02:43:59 CET
[slacklist] Re: kazaa... hm...

> Popieram w komercyjnych laczach sytuacja = blokowania serwisów nie powinna
> miec miejsca, ale w amatorskich, gdzie predkosc = nie jest zbyt duza,
jeszcze
> na dodatek podzielona na XX osób to nawet = wskazane zeby zapewnic równy
> dostep do "koryta" kazdemu z = luserów.
> Jednak moim zdaniem pewne ograniczenia trzeba = zrobic na przyklad trzeba
> wywalic wszelkie polaczenia z kazy eCostam, =
> które laduja sie na port 80, a to jest bardzo = trudne.

Hmmm....   nie mam bladego pojecia jak to = jest z tymi nowymi kazami, ale
podobno pierwsze co robia to laduja sia na swoj stary = 1214, a dopiero jak
tam jest zajete (blokada) to probuja gdzie indziej. = Znam kogos kto rozwiazal
to dosc... khm... brutalnie. Przy wykryciu PROBY = polaczenia na porcie 1214
wycina klienta calkowicie od sieci na godzine.  = tak wiec nikt nie blokuje mu
popularnych serwisow. Brutalne prawda ? No coz, to = jest tylko ASK  i tak sie
umowili.

Ale... skoro jest juz temat, to oswieccie mnie jak to =
najnowsza kaza tez tak postepuje czy to juz stare = rozwiazanie ??

Pozdroffka.