[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: jak zrobic wake on lan ??

From: Jacek Kotlinski <jacek_kotlinski@pattern.pl>
Date: Thu Mar 20 2003 - 15:25:33 CET
[slacklist] Re: jak zrobic wake on lan ??

Ja chcia³bym dodaæ jeszcze jedno pytanie odnosnie = WOL czy mozna ten magiczny
pakiecik pobudzajacy server wyslac z innego miejsca = sieci niz lan. Powiedzmy
ze wylaczono prad a ups sie rozladowal, po pewnym =
serv padl i wtedy podlaczam sie modemikiem do netu = wysylam ten pakiecik pod
mac ale czy on dotrze? A moze ma ktos jakies = rozwiazanie dla mojego
problemu. Nie chcial bym zeby userzy cokolwiek = robili.???

Pozdrawiam
Jacek