[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: jak zrobic wake on lan ??

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Thu Mar 20 2003 - 16:27:36 CET
[slacklist] Re: jak zrobic wake on lan ??

> Ja chcia³bym dodaæ jeszcze jedno pytanie = odnosnie WOL czy mozna ten
magiczny
> pakiecik pobudzajacy server wyslac z innego = miejsca sieci niz lan.
Powiedzmy
> ze wylaczono prad a ups sie rozladowal, po = pewnym czasie dowiaduje sie ze
> serv padl i wtedy podlaczam sie modemikiem do = netu wysylam ten pakiecik
pod
> mac ale czy on dotrze? A moze ma ktos jakies = rozwiazanie dla mojego
> problemu. Nie chcial bym zeby userzy cokolwiek = robili.???

O ile ten serw jest podlaczony do sieci rozleglej = przez karte obslugujaca
WOL to powinno zadzialac ;-).
Zwroc uwage na to ze wazne jest by to bylo wspierane = przez system, plyte gl.
i karte sieciowa (ta przez ktora chcesz budzic). Zas = nie obudzisz czegos co
jest niepodlaczone, czyli przez polaczenie ppp do = wylaczonego kompa, chocby
mial niewiem ile kart wspierajacych WOL ;-)